Thursday 22 October 2009

Twee zwanen/Dua Angsa




Dit is een zakje uit Indonesië, er heeft een bepaald soort poeder ingezeten. Maizena of zo. In de nederlandse supermarkten probeer ik ook steeds weer op zoek te gaan naar mooie verpakkingen maar ik kan hier niets vinden. Dat ligt aan onze verpakkingen denk ik, maar ook aan mijn state of being als ik op vakantie ben.
Ik zie meer, ik hoor meer, ik voel meer. Zelfs in de supermarkten.

Afgelopen week had ik ook vakantie, gewoon thuis. Het was prachtig weer. (vandaag moet ik weer werken: grijze luchten en regenbuien) Ik had een heel to-do lijstje voor deze week vrij: plintjes schilderen, bouwafval wegbrengen, gordijnen strijken.
Allemaal mislukt. Ik heb koffie gedronken, geslapen , ben naar de Pixies geweest, naar het Concertgebouw, naar een gekke thaise film, ben van mijn paard gevallen, ben naar de praxis geweest voor een kwastje (ja dat dan weer wel), ik heb heerlijke heerlijke pizza gegeten (renato's)
en heerlijk genoten en om me heen gekeken en geluisterd. Een heerlijke vakantie thuis. Aardige mensen hier op vakantie, en leuke dingen gedaan. Fijn vakantiehuis, en leuk joh, fietsen door Amsterdam!

No comments:

Post a Comment