Saturday 1 January 2011

Gelukkig Nieuwjaar!

Vanuit Auckland, Nieuw Zeeland een vrolijke zomergroet. Het klopt natuurlijk niet Oud en Nieuw vieren in een zomerjurk. Elke keer als iemand 'Happy NewYear' zei had ik het gevoel dat ik op 31 juli op een gek thema feestje was waar we deden of het Oud en Nieuw was. Maar het vuurwerk was echt en groots.

Er is turqoise zee, zwarte lava, paarse bloemen en een zeer rood verbrandde nek. Maar ook gewoon groene biobakken langs de kant van de weg en postbodes van TNT.
Nieuw Zeeland, komt op me over als een goeiige labrador. Traag, groot, lief en vriendelijk voor iedereen.
Morgen stap ik in de bus en ga naar de Bay of Plenty. Een plaatsnaam vol belofte. Ik hoop er veel te zitten, te tekenen en te fotograferen.

3 comments:

  1. Lieve stadsgiraffe,

    hoe voelt het om buiten de stad te zijn? aan de andere kant van de wereld?
    Zonder Next, zonder Kadet, zonder bakker Hartog en zonder kleurpotloden? Hoe voelt het om de komende drie maanden 'on top of the world' te staan met het ene na het andere avontuur in het vooruitzicht?
    Hoe ruikt het daar? Hoe klinkt het daar?
    Hoop dat het een prachtig begin is van een nog mooier jaar en Ik wens je alles toe wat je maar wenst voor 2011 ...
    Dikke kus! misja

    ReplyDelete
  2. Hoi Marike, Gelukkig nieuwjaar en veel reisplezier!!

    ReplyDelete
  3. Gelukkig nieuwjaar! En kom maar door met je verhalen!
    xxM

    ReplyDelete