Monday 15 October 2012


Een van de dingen die ik me had voorgenomen om te doen als ik meer tijd had was een klein boekje maken. Een zine. En toen ik nog op de kunstacademie zat maakte ik vaak kleine boekjes in een oplage van 1. Die knutselde ik met lijm, papier en garen in elkaar. Heel charmant. Ik ben nu al weken, tussen allerlei opdrachten door, bezig aan mijn eerste boekje. Tegenwoordig hoef ik niet meer in de weer met een kopieermachine waarbij ik dan volgens een slim gevouwen mini-boekje met codes als 'voorkant1' en 'binnen3+4'aan de kopieermachine-expert uit moest gaan leggen hoe hij het papier linksom/rechtsom/opzijnkop in de juiste papierlade moest leggen. Er zijn diverse online printers waar ik in kleine oplage een boekje kan laten printen. Voor iedereen die graag een boekje van mij wil ontvangen: stuur mij even een mail naar info[at]stadsgiraffe.nl Tegen portokosten krijgt u gratis van mij een boekje, elke tweede exemplaar kost 2,50. Het 'Moed-Moet boekje' is full colour, op ansichtkaart formaat en 16 pagina's dik. Mail me, dat vind ik leuk en dan weet ik ook hoeveel exemplaren ik ongeveer nodig heb. Groetjes van Marike. Ps ik ben ook te liken op facebook tegenwoordig:likestadsgiraffeopfacebook.

No comments:

Post a Comment