Wednesday 1 April 2009

Post I


Tegenwoordig vind ik alleen nog maar brieven van de Belastingdienst, rekeningen van de Nuon, en stomme enveloppen van de Postcodeloterij (bedoeld voor de vorige bewoner) in mijn brievenbus. Ik kan me nog heugen dat ik vroeger echte post kreeg: kaartjes, brieven uit Canada, Nieuw Zeeland en Mexico. Soms zelfs pakketjes met een cd of een boek. Dat gevoel van vol verwachting naar de brievenbus heb ik eigenlijk nog steeds. Maar er komt nog maar zelden iets leuks in de bus. Vorige week heb ik heel veel postkaartjes op de bus heb gedaan. Een gewoon kaartje met een vrolijke voorjaarsgroet. Gewoon omdat ik me goed kan herinneren hoe leuk dat is.
Vandaag kreeg ik dit kaartjein mijn brievenbus!
Met een ps die zo klonk:
Fijn hé dat het weer lente is!

Ja dat is fijn! En zo'n vrolijk kaartje in mijn brievenbus ook.

No comments:

Post a Comment